PROTEINPANCAKES VAN PERSONAL PROTEIN - Happy days with Noa
455
post-template-default,single,single-post,postid-455,single-format-standard,bridge-core-2.2.8,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1400,qode-content-sidebar-responsive,transparent_content,qode_disabled_responsive_button_padding_change,qode-theme-ver-21.5,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive,elementor-default

PROTEINPANCAKES VAN PERSONAL PROTEIN

Voordat Happy Days with Noa bestond ontving ik een proefpakket van Personal Protein, hiermee kon ik uittesten of de producten mij bevielen. Vanmorgen zag ik de kenmerkende zwarte potten met vetgedrukte witte letters van Personal Protein in de kast staan… 

Na het bakken van een aantal overheerlijke proteïne pannenkoekjes kwam ik op het idee om jullie te vertellen hoe ik deze maak en wat ik van de pannenkoekenmix van Personal Protein vindt. Allereerst een korte introductie over Personal Protein en wat deze aanbieder van voedingssupplementen onderscheidt van de rest. 

Personal Protein – PP

Allereerst onderscheidt PP zich vanwege het aanbieden van smaakloze eiwitpoeder. Deze eiwitpoeder kan je vervolgens op smaak brengen met meer dan 20 verschillende suikervrije flavourshots. Deze shots zijn ook te bestellen als voorgeselecteerd pakket of als ‘zelf’ samengesteld pakket. Naast eiwitshakes (ook vegan) biedt PP ook maaltijdshakes, pre-workout, isolaat en eiwitrepen aan. De keuze is reuze, de prijzen zijn laag en de kwaliteit is hoog. Neem vooral een keertje een bezoekje aan de site van Personal Protein en kom erachter wat deze sportvoeding voor jou kan betekenen. 

De Protein Pancake Mix

De Protein Pancake Mix is geschikt als snack en/of als maaltijd. Door het hoge gehalte aan eiwitten (31 gram) zal je een snel verzadigd gevoel ervaren. De pannenkoekenmix bestaat uit een mengsel van 4 verschillende eiwitpoeders: calcium caseinaat, caseïne, whey isolaat en whey concentraat. Door deze combinatie van verschillende eiwitten zal je zowel langzame als snelle eiwitten binnenkrijgen en draag je hiermee bij aan het behoud en herstel van je spiermassa. 

Gebruik

Ben je geen keukenprins of prinses dan is deze pannenkoekenmix op jouw lijf geschreven. Ik heb namelijk nog nooit zoiets makkelijks gemaakt. Het enige wat je hoeft te doen is……

  1. Meng twee maatscheppen (50 gram) poeder met ongeveer 130 ml water of melk. 
  2. Bak meerdere kleine pannenkoekjes in een ingevette en verhitte koekenpan. 
  3. Draai de pannenkoekjes geregeld om totdat ze aan beide kanten goudbruin zijn
  4. Top je pannenkoekjes met wat fruit, een lepel (vegan) yoghurt en één van je favoriete shots van PP
Geen reactie's

Geef een reactie